رابطه‌ی مصرف سوسیس و سرطان روده

رابطه‌ی مصرف سوسیس و سرطان روده
کارشناسان هشدار دادند، مصرف روزانه یک عدد سوسیس، خطر ابتلا به سرطان روده را به شدت افزایش می‌دهد.
به گزارش نوشته‌ی روزنامه‌ی دیلی میل، تحقیقات نشان می‌دهد خوردن ۵۰ گرم گوشت فرآوری شده مانند سوسیس یا کالباس احتمال ابتلا به سرطان روده را که یکی از خطرناک‌ترین انواع سرطان است ۲۰ درصد افزایش می‌دهد. دیلی میل افزوده است که پیش از این نیز تحقیقات نشان داده بود که مصرف بیش از حد گوشت در رژیم غذایی خطرناک است.


سرطان روده در انگلیس سالانه ۱۶۰۰۰ قربانی می‌گیرد و بعد از سرطان ریـه، مرگبارترین نوع سرطان دراین کشور است . صندوق جهانی تحقیقات سرطان هشدار داد، کم‌تر از یک سوم انگلیسی‌ها از خطر غذاهای محبوب خود مانند سوسیس و کالباس آگاهی دارند. پروفسور مارتین وایزمن، مشاور پزشکی و علمی این صندوق خیریه به مردم توصیه کرد که از خوردن این گونه مواد غذایی خودداری کنند
نظرات 14 + ارسال نظر
دامنه رایگان دات کام+افزایش آمار یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 ب.ظ http://Www.33IR.Com




با سلام خدمت مدیر وبلاگ وبازدید کنندگان عزیز آن

این نوشته تبلیغ نیست:
بلکه یک نیاز هست برای کسانی که وبلاگ یا سایت دارند
حتما می پرسید چی؟
جواب این که: کسانی که وبلاگ یا سایت دارند حتما نیاز به بازدید کنندگانی دارند
که از وبلاگ یا سایت آنها دیدن کنند سایت Www.33IR.Com این مشکل را در حد توان

---- بدون فریب وسو استفاده از دیگران---

حل کرده

ثبت دامنه رایگان با پسوند دات کام برای اولین بار در ایران
و افزایش آمار وبسایت شما به صورت جالب بدون انجام کاری و امکانات دیگر

به سایت Www.33IR.Com رفته ودر صفحه اول یک نام برای خود انتخاب کنید

و مراحل را تا آخر بروید

خاطرات کار آموزی دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:47 ب.ظ http://lancet.blogfa.com/

باسلام واحترام
پایگاه لانست آماده همکاری از طریق لینک با وب خوب شماست

کاظم سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:59 ب.ظ

مرسی خیلی جالب بود

غلام رضا سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:59 ق.ظ

مرسی مطلب خیلی جالبی بود .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ب.ظ

امیر رضا جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:39 ب.ظ

موفق و سربلند باشی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ق.ظ

فرزانه جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:32 ب.ظ

مرسی ممنون خیلی جالب بود ادامه بده

ارتباط سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:52 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com


بکاریم نهالی سر هر پیچ کلام ...
خوشحالم که وبلاگ شما رو اگرچه به صورت کاملا تصادفی ، پیدا کردم . واقعا وبلاگ جالبی دارید .
خیلی تمایل به تبادل لینک با شما رو دارم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشی دوست دارم سایت من رو با نام
۩۞۩صحنه دارترین فیلم سال۩۞۩ لینک کنی . و حتما به من اطلاع بده که وبلاگ تو رو با چه نامی لینک کنم .
ارتباط

[ بدون نام ] جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:52 ب.ظ

erfan یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ق.ظ

سلام
من عرفان هستم و رتبه5 گرایش میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی اگه مایل به گرفتن منابع من به صورت pdfi هستید با من تماس بگیرید در ضمن تمام جزوه ها رایگان می باشد به تمام دوستان بگوئید
با تشکر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:11 ق.ظ

سودابه یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:45 ب.ظ http://www.mybiology.blogfa.com

سلام هم دانشگاهی ....
من به وبلاگ جدیدم لینک ات دادم ...
تو دیگر خود دانی...

فاطمه پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:58 ب.ظ http://crazyfrog.blogsky.com

اقاجون خدا بیامرز یه دوست صمیمی داشت به اسم دکتر قندی
اون روز خیلی اتفاقی اصا یادم نی چی شد که رسیدم به ارکات تو...مشهد هم بودی اما نمیدونستم تو پسر همون دکتر قندی دوست داشتنی مهربون هستی یا نه.یعنی تااونجایی که من میدونم پسرش زیست نمیخوند و گمونم از تو بزرگتر باید باشن بچه هاش
به هر حال مرسی که سر زدی
اتفاق جالبی بود
بازم خوشحال میشم بیایی دوستم
الان انتی فیلترم کار نمیکنه
بذا دوباره کار کنه ادت میکنم تو ارکات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد