توانایی مغز انسان

چناچنه به طور رومزره به زبان فارسی صبحت می کیند، با کمی تلاش خاوهید تواسنت این نوتشه را بخاونید. در داشنگاه کبمریج انگلتسان تقحیقی روی روش خوادنه شدن کملات در مغز اجنام شده است که مخشص می کند که مغز انسان تهنا حروف اتبدا و اتنها ی کلمات را پدرازش کرده و کمله را می خاوند .به هیمن دلیل است که با وجود به هم ریتخگی این نوتشه شما تواسنتید آن را بخاونید.

نظرات 6 + ارسال نظر
shafa سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ب.ظ http://www.shafaonline.com

سلام یه سری هم به سایت ما بزن ...

alirezza چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:48 ق.ظ http://www.irbio.com

بزرگترین سایت المپیاد زیست شناسی ایران

شروع بکارکرد

www.irbio.com

بهنیا پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:59 ب.ظ http://www.doctorist.blogfa.com

با سلام
وب قشنگی داری.
به ما هم سر بزن.

رضا سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام میخواستم یه لطفی بکنید ضربتی و سریع جواب سوالمو برام ایمیل کنید.
من رشته شمارو خیلی دوست دارم میخواستم بدونم فردوسی این رشته رو تا رتبه چند جذب میکنه؟؟؟
ممنون از وبلاگ خوبتون.

مهدی دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:21 ب.ظ http://WWW.MARTAESHIRAZ.BLOGFA.COM

سلام وعرض ادب
بابت وبلاگتون بهتون تبریک میگم خیلی وبتون به رشته تون میخوره جدا گل کاشتید امیدورام ازاین بهترم بشه
خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم وبفرمایید که شما رو به چه نامی بلینکم خواستید مارو به نام دانشجویان منابع طبیعی شیراز لینک کنید.
بدرود...

negar شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:49 ق.ظ

سلام بچه ها

من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .
یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.

استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی
برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد

هم کار با پرستیژ بالا ست
هم رزو مه کاری واستون میشه
هم درآمدش خیلی خوبه
هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین

این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.
پیشنهاد می کنم از دست ندین .
برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک
30009900002424
پیامک کنید.

خودشون باهاتون تماس میگیرن
یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد