کاهش قند خون با مصرف سرکه ؛تاثیر مثبت لیمو بر کبد

 

پروتئین موثر در درمان حساسیت شناسایی شد

محققان معتقدند پروتئینی را شناسائی کرده اند که می تواند در درمان قطعی حساسیت (آلرژی) مفید باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از BBC  ، محققان موسسه تحقیقات سرطان لندن موفق به شناسایی پروتئینی شده اند، که با مهار عمل آن، از پاسخهای شدید آلرژیک جلوگیری می شود. در حال حاضر یک سوم مردم دنیا از آلرژی رنج می برند.

آلرژی پاسخ نادرست سیستم ایمنی بدن به موادی از قبیل گرده گیاهان، گردو خاک و موی بدن حیوانات است که بصورت عطسه، آبریزش بینی، خارش پوستی و سرفه ظهور می کند. درمانهای فعلی آلرژی تنها این علایم را از بین می برند، نه علت ایجاد آن را.

درمان موشهای طبیعی با داروی سرکوب کننده این پروتئین(pllodelta)  موجب شد موشهای یاد شده، هیچ واکنش آلرژیکی نشان ندهند. محققان کاشف این پروتئین امیدوارند تا بتوانند به زودی دارویی جهت سرکوب این پروتئین در انسان پیدا کنند.

تاثیر مثبت لیمو بر کبد

 جدیدترین تحقیقات نشان می دهد اگر آب لیموی تازه در اوایل روز به آب گرم اضافه و نوشیده شود در پاکسازی کبد موثر است.

در این تحقیقات به کسانی که دوره درمان پرهیز از گوشت ، تخم مرغ و شکلات را می گذرانند توصیه شده است برای به دست آوردن نتایج بهتر از دوره درمان خود، آب لیموی تازه با آب گرم نیز مصرف کنند

کاهش قند خون با مصرف سرکه

برای کنترل قند خون بهتر است به جای مصرف دارو از سرکه استفاده شود

به گزارش پایگاه اینترنتی پاپیولرساینس ، پژوهشگران دانشگاه دولتی آریزونای آمریکا با بررسی 29 داوطلب که دو سوم آنان مبتلا به دیابت یا مستعد ابتلا به این بیماری بودند، دریافتند، این گروه پس از یک هفته مصرف سرکه، قند خونشان به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

به گفته این پژوهشگران ، مصرف دو قاشق سرکه پیش از صرف غذا برای افراد مبتلا به دیابت یا کسانی که مستعد ابتلا به این بیماری هستند ، بسیار سودمند است

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا شمساي یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:15 ب.ظ http://www.biology82.b;ogsky.com

ba salam va khaste nabashid khedmate shma in mataleb manande matalebe ghabli alave bar estefade dar zamine darsi besiyar mofid bare afzayeshe sathe ettela@ate ma mibashad omidvaram hamchenan dar afzayeshe sathe agahi ma komak bekonid

سارا محمود سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:29 ب.ظ

مطالب بسيار خوب و مفيد می باشد

نسیم سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:09 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت شما وبلاگ شما را مشاهده کردم خسته نباشید مطالب جالب و آموزنده دارد. یک سوالی که در قسمت کاهش قند خون با سرکه برای من پیش آمد این بود که سرکه سفید یا قرمز چنین تاثیری دارد.
با تشکر مجدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد