حاملگی از طریق اینترنت


امروز یه خبری به دستم رسید مبنی بر اینکه یه آدمی که ظاهراْ فرد خیری هم بوده از طریق یه سایت اینترنتی اقدام به Network marketing اسپرم کرده. به این ترتیب که توی یه سایت مشخصات و عکس یه سری آقا رو نوشته که مورد توجه هستند . بعد هم در صورت تقاضای اسپرم سریعاْ محموله به درب خونه مشتری پست میشه. ادعا هم داره که اولین محصول فعالیت این کمپانی یه بچه است که تا یک ماه دیگه وارد بازار میشه، یعنی اینکه به دنیا میاد. خوب تا اینجا هیچ، اما یکی نیست بگه آخه کی تضمین میکنه که هیچ آلودگی پیش نمیاد و بچه ای که قراره به دنیا بیاد و همینطور مادرش به انواع بیماری ها مبتلا نمیشند. بعد هم از حیث اخلاقی این یارو بچه، نباید بدونه که هویتش چی هست و باباش کی بوده. حالا بگذریم از اینکه هر روز یه آمار بالایی از بچه های بی هویت توی خیابونها رها می شوند و بعد هم سرو کارشون باپرورشگاه و نمی دونم شیرخوارگاه و .. است، اما اینکه یه آدم بخواد یه همچین کاری بکنه، و بعد هم مسئولیت همه عواقبشرو بپذیره یه کم جای سوال داره. جان گونزالس، بنیانگذار این سایت اینترنتی ادعا داره که مراجعه کنندگان به سایت او می تونند اسپرم شخصی را انتخاب کنند که ویژگیها و شخصیت مورد نظر آنها را داشته باشد.اون ادعا می کنه که اشخاصی که از طریق سایت اینترنتی او اسپرم خود را در اختیار مشتریان قرار می دهند از میان سالمترین افراد بریتانیا انتخاب شده اند. حالا این که معیار اون برای سالم بودن چی هست من نمی دونم اما این رو مطمئن هستم که سایت اینترنتی آقای گونزالس تحت پوشش سازمان باروری و جنین شناسی بریتانیا که بر تلقیح مصنوعی در این کشور نظارت داره نیست. من نمی دونم این همه بچه بی پدر مادر هست حالا حتماْ باید برن از طریق اینترنت بچه دار بشن. بابا پس فردا این یه مشکل میشه که دیگه مهار ناشدنی هست ها. از ما گفتن بود.

بله!!! چشمم روشن. اسم سایتش رو بگم؟ عمراْ. پس فردا اینجا هم میشه تگزاس. حالا بیاو درستش کن. همین مشکلات خونوادگی که الان داریم کافی هست. لازم نیست که مشکل تراشی هم بکنیم. اخلاقتون رو درست کنید همه مشکلاتتون حل میشه.

نظرات 5 + ارسال نظر
فولادی پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:36 ق.ظ http://wbw.edu.tf

بانک اسپرم خیلی وقته تشکیل شده.

کریم شفائی پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.jahanshahreman.persianblog.com

سلام دوست عزیزم!

"اگر نمی خواستی عاشق شوی، موهایت را چرا پریشان کردی؟"!

// راز این جادو را بر من بگشای،
ای ساحره سرزمین های بارانی عشق! //



کتاب شعر الکترونیکی " کریم شفائی " در آدرس:

www.jahanshahreman.persianblog.com

منتشر شد.

فقط کافی است وارد فضای وبلاگ شده و روی این سطر کلیک کنی:

اگر نمی خواستی عاشق شوی چرا موهایت را پریشان کردی شاعر کریم شفائی //
//
تا " تو را روی بال های بلندم بنشانم و
به آسمان هایی ببرم
که گردن آویز خدایش ستارگانی است که
نور از چشمان تو گرفته اند! "



می خواستم خواهش کنم سری بزنید و با نقطه نظرات خودتان مرا راهنمایی کنید.
من چشم انتظار عزیزان بزرگواری هستم که از بیان نقاط ضعف و قوت کار من مضایقه نکرده و مرا مدیون خود می کنند.
سپاسگزارم.

زیبا جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:11 ق.ظ http://sahereh.blogsky.com

سلام. کد مولتی ویژن را می خواستم . مرسی

افکار۲ جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:53 ق.ظ http://www.taboot.blogsky.com

انسان همان موجودی است / تعریف ناپذیر و همان پارادوکس سخت و جانسوز هستی /
پس اینک در سپس من پس من واپس نخواهد رفت
دلکم خوش باش که ساغر بی ساقی حلال است و ساقی بی ساغر حرام

farzan سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:33 ق.ظ

از سایت خوبتون دیدن کردم خوشم اومد موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد