اولین همایش دانشجویی بیو تکنولوژی


اولین همایش دانشجویی بیو تکنولوژی ایران 24 الی 26 آبان ماه 1384

مهلت ارسال مقالات اول مرداد ماه 1384


با موضوعات :

بیو تکنولوژی مولکولی

بیوتکنولوژی میکروبی

بیوتکنولوژی کشاورزی

بیو تکنولوژی پزشکی

بیوتکنولوژی محیطی

فراورش زیستی

نانو بیو تکنولوژی

زمینه های مدیریت بیوتکنولوژی ( اخلاق و ایمنی زیستی )و ...

 

آدرس دبیرخانه همایش :

تهران،ضلع شمالی دانشگاه تهران ،خیابان پورسینا ،خیابان جلالیه، کوچه زارع ،پلاک 34، طبقه ی دوم

تلفن:6112208

Email:biotech84@Khayam.ut.ac.ir
به نقل از:

 http://sterlitzia.blogfa.com

نظرات 4 + ارسال نظر
ایمان رشیدی شنبه 18 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 04:04 ب.ظ

لطفا بیشتر در مورد این همایش توضیح دهید

[ بدون نام ] شنبه 18 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 07:23 ب.ظ

حجازی یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:59 ق.ظ http://www.zistikatur.blogfa

از اینکه افتخار دادید و لینک دادید بسیار ممنونم . من دبیر زیست شناسی و همشهری شما در ناحیه ۵ هستم. همه سعی و تلاشم ارائه دیدگاههای نو نسبت به درس زیست شناسی است . مرا مدیون خود خواهید ساخت اگر نظرات انتقادی و پیشنهادی خود را برایم بنویسید. موفق و پیروز باشید. زیستیکاتور

negar شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:44 ق.ظ

سلام بچه ها

من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .
یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.

استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی
برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد

هم کار با پرستیژ بالا ست
هم رزو مه کاری واستون میشه
هم درآمدش خیلی خوبه
هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین

این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.
پیشنهاد می کنم از دست ندین .
برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک
30009900002424
پیامک کنید.

خودشون باهاتون تماس میگیرن
یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد